~Miera Amira~

~Miera Amira~

Wednesday, December 7, 2011

_cemburu_

ANDAI BENAR SAYANGKAN SESEORANG . . ♥

GIRL : awak, saye nak bg tahu awk sesuatu . .


BOY : ye cyg,ape die ckp lah. .


GIRL : Ex saya dtg balik nakkan saya... urwmm...


BOY : ermmm .. Awak masih cintakan dia ke cyg ?


GIRL : ermmm.. Entah... Awk rasa ? ?


BOY : kalau awk masih sygkn dia cyg , awak pergi lah pada dia.


GIRL : Awak x cemburu ke ? Awak tak marah ?


BOY : (tunduk dgn nada suara yang sayu2) Buat apa sye nak marah awak cyg.. Mungkin dia boleh jaga awak dgn sempurna.. Saya tahu kalau betul awk sygkan saya cyg , takkan ada orang lain boley rampas awak dari saya. ( tunduk lalu setitis air mata jatuh membasahi bumi )


GIRL : (terdiam terpaku dgn kata2 kekasihnya) cyg, saya tak inginkan yang lain, saya janji cinta saya hnya untuk awak. (lalu mengesat airmata si kekasihnya) :)

Kesimpulannya...
Janganlah menguji tahap kecemburuan seorang lelaki , kerana ianya akan terpendam sehingga menitiskan air mata.. Air mata bg lelaki amat bermakna , tp ianya akan tewas jika hatinya dilukai . .


*sebagai peringatan.....

No comments:

Post a Comment